
System zamiany mieszkań
Usługa wspiera miasta zarządzające własnym zasobem lokalowym oraz ich mieszkańców, którzy szukają mieszkań lepiej dopasowanych do ich potrzeb. System zamiany mieszkań zapewnia rejestrację i weryfikację ofert mieszkańców w zakresie zamiany lokali, publikacje bazy takich ofert w Internecie oraz bieżący monitoring procesu dokonywania zamian mieszkań.
Możliwości systemu
- Mieszkańcy mogą w łatwy sposób wysyłać ofert o zamianę mieszkań poprzez dedykowany formularz elektroniczny.
- Rozbudowana wyszukiwarka ofert mieszkań, które mogą podlegać zamianie, pozwala łatwo odszukać mieszkanie spełniające potrzeby mieszkańców.
- Pracownicy miasta również zarejestrować oferty o zamianę mieszkań, wpływające drogą tradycyjną oraz dokonywać weryfikacji poprawności i kompletności ofert składanych elektronicznie.
- Pracownicy mogą również wyszukiwać oferty spełniających określone kryteria, korzystając z jeszcze bardziej rozbudowanych narzędzie wyszukiwania. Mogą te z przeglądać historię poszczególnych lokali.
- System pozwala na raportowanie kluczowych wskaźników dotyczących zamian mieszkań, w formie zestawień i wykresów.
- Integracja z systemami obiegu dokumentów (wbudowana z EZD PUW, inne systemu możliwe do połączenia) ułatwia zarządzanie sprawami i dokumentami.
Przykład wdrożenia: https://zamianamieszkan.gdansk.gda.pl